Zriadenie Call Centra OKTE
V súvislosti s povinnosťou
poskytovania údajov do centrálneho dátového skladu OKTE, a.s. zo
strany výrobcov elektriny, prevádzkovateľov sústav a
prevádzkovateľov priamych vedení (viď.
oznam zo dňa 26.4.2013) naša spoločnosť zriaďuje novú časť na
našej webovej stránke Zber a správa údajov, kde nájdete
všetky informácie včítane odpovedí na najčastejšie otázky a zároveň
spúšťa prevádzku Call Centra OKTE.
Prevádzka Call Centra začína svoju činnosť v pondelok
27.5.2013 od 08:00 hod.
Prosíme všetkých dotknutých účastníkov trhu s elektrinou, aby svoje
otázky a požiadavky na informácie k zmluvám, dokumentácii,
certifikátom, zadávaniu údajov prednostne zasielali na e-mailové
adresy Call Centra:
-
e-mail pre riešenie informácii súvisiacich so zmluvnými vzťahmi: info@okte.sk
-
e-mail pre riešenie základných prevádzkových informácií súvisiacich so zasielaním a spracovaním údajov: isom@okte.sk.
V pracovných dňoch v čase od 08:00
do 16:00 hod. sú pracovníci Call Centra dostupní na tel.
číslach:
+421 (0) 948 44 78 55
+421 (0) 948 44 78 56
+421 (0) 948 44 78 57
+421 (0) 948 44 78 58.