Oprava podkladov pre fakturáciu

Možnosti reklamačného procesu:

1. Oprava podkladov pre fakturáciu: 

  • Reklamácia od dodávateľa
  • Oprava podkladov z PDS 
  • Oprava údajov celkovým stornom zo strany PDS

 2. Reklamácie v OKTE: 

  • Nesprístupnenie správy 
  • Sprístupnenie nekorektnej správy

Nasleduje popis 1. Oprava podkladov pre fakturáciu:

Oprava podkladov na fakturáciu vychádza ako podnet od dodávateľa (schéma Reklamácia od dodávateľa) alebo vychádza z opravy podkladov samotným prevádzkovateľom distribučnej spoločnosti (schéma Oprava podkladov z PDS). Špeciálnym prípadom opravy je storno podkladov pre fakturáciu - schéma Storno podkladov z PDS. V  schéme je farebne oranžovou farbou  vyznačené kedy OKTE vstupuje do procesu.  

 

Reklamácia od dodávateľa

Reklamácia od dodávateľa bude naďalej riešená priamo u PDS, správy, ktoré z reklamácie vyplývajú budú preposlané cez OKTE: 

Oprava podkladov z PDS 

 oprava z pds

 

Oprava údajov celkovým stornom zo strany PDS