Možnosti reklamačného procesu:
1. Oprava podkladov pre fakturáciu:
- Reklamácia od dodávateľa
- Oprava podkladov z PDS
- Oprava údajov celkovým stornom zo strany PDS
2. Reklamácie v OKTE:
- Nesprístupnenie správy
- Sprístupnenie nekorektnej správy
Nasleduje popis 1. Oprava podkladov pre fakturáciu:
Oprava podkladov na fakturáciu vychádza ako podnet od dodávateľa (schéma Reklamácia od dodávateľa) alebo vychádza z opravy podkladov samotným prevádzkovateľom distribučnej spoločnosti (schéma Oprava podkladov z PDS). Špeciálnym prípadom opravy je storno podkladov pre fakturáciu - schéma Storno podkladov z PDS. V schéme je farebne oranžovou farbou vyznačené kedy OKTE vstupuje do procesu.
Reklamácia od dodávateľa
Reklamácia od dodávateľa bude naďalej riešená priamo u PDS, správy, ktoré z reklamácie vyplývajú budú preposlané cez OKTE:
Oprava podkladov z PDS